Wednesday, February 13, 2013

Rahsia Kulit Lebih Halus dan Licin Semulajadi

Jika anda dikurniakan jenis kulit muka yang liang porinya kecil..anda sgt bertuah..liang pori kecil jerawat pun susah nk naik..bagi yg liang pori terbuka..agak besar..jgn risau..boleh cuba pakai collagen serum dari everlynn nih..

Everlynn Collagen Serum
saya pun jenis liang pori besar..so mudahlah tersumbat dgn minyak..bila dah tersumbat..mestilah ade blackhead kan?so kene cari solution untuk kecilkan dan haluskan kulit sket skurang kurangnya kulit nmpak lebih bersih..dulu kulit saya pun liang pori besar..skarang dah ok sket ;)

antara fungsi collagen serum ni :

membantu mempercepatkan proses pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif
membantu mengalakan pembentukan semula kolagen dan meningkatkan elastisiti & keanjalan kulit
membantu memudarkan tompok kulit gelap & pigmentasi
mengurangkan garis halus penuaan dan kedutan
mengekalkan kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit
menyerikan kulit wajah dan tiada lagi masalah kulit kusam

bila sapu kat muka..sekejap je kering..sebab molekul serum lebih kecil..dia x sama mcm moisturiser yang mana molekulnya lebih besar..serum ni menyerap ke dalam kulit dengan pantas

so sesiapa yang berminat bleh sms or whatsapp 0172572405

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.